If you made any changes in Pure, your changes will be visible here soon.

Research Output 2008 2019

  • 55 Citations
  • 2 h-Index
  • 6 Article
  • 2 Chapter
  • 1 Book
Filter
Chapter
2013

Influencia de las estrategias de marketing en la intención de compra de los productos orgánicos

Salgado, L., Espejel Blanco, J. E. & Camarena Gómez, D. M. J., 2013, Marketing agroalimentario: Aplicaciones metodológicas estudios de casos en el contexto global. Espejel, J., Camarena, D. M. & Salgado, L. (eds.). 1a ed. ed. 978-607-32-32088-0: Pearson , p. 181-194 13 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearchpeer-review

2011

Consumer perceptions toward Mexican garlic: an empirical analysis with PLS Path mode

Espejel Blanco, J. E., Camarena Gómez, D. M. J. & Chávez, M., 2011, Proceedings of the XI ISINI Conference. Pearson , p. 84-94 10 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearchpeer-review