Percepción del consumidor hermosillense hacia la innovación en un producto alimentario: el caso del yogur

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Original languageSpanish (Mexico)
Pages (from-to)19-27
Number of pages8
JournalRevista INVURNUS
Volume10
Issue number2
StatePublished - 19 Dec 2015

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TY - JOUR

T1 - Percepción del consumidor hermosillense hacia la innovación en un producto alimentario: el caso del yogur

AU - Terán, Luis Antonio

AU - Camarena Gómez, Dena María Jesús

AU - Velarde Mendivil, Alma Teresita del Niño Jesús

AU - Robles Ibarra, Juan Carlos

PY - 2015/12/19

Y1 - 2015/12/19

UR - http://www.invurnus.uson.mx/articulo.php?art=99&rev=19

M3 - Artículo

VL - 10

SP - 19

EP - 27

JO - Revista INVURNUS

JF - Revista INVURNUS

IS - 2

ER -